mandag 29. november 2010

"Ny" gang!

Då var gangen ENDELEG ferdig!
Det har gått smått, med mykje anna på dagsplanen siste veka.
Ikkje greit det for ei utolmodig sjel!

Før:



















Etter:


Hattehylla har blitt bytta ut med fire knaggar (Europris), mens eg har hengt opp fire hyller frå Skeidar i hjørnet. Skoa har eg fått sortert ut, og då vart det med eitt litt ryddigare ;) Spegelen har blitt måla i ein lys lilla farge. Kommoden har blitt bytta ut med skohylle. Listene og taket har fått seg eit strøk kvitmåling.

Baderomsdøra har fått seg eit søtt lite hjerte, kjøpt på Indiska.




















Over til høgre: dei tre krukkene er bruktfunn frå Gjenbruk. Dei to mønstra har eg behaldt som eg fann dei, mens den lilla vasen har eg spraya med lilla lack.

Over til venstre: På veggen henger tre gamle rammer, også frå Gjenbruk. Motivet er ein bildeserie av meg og min kjære lillebror framfor det skeive tårnet i Pisa.


Nissen på benken sørger for at det blir litt julekos i gangen også :)

3 kommentarer: