mandag 22. november 2010

Liten plass?

Eg er veldig glad i leiligheta mi, men badet er pittelitt for lite....
Irritasjonen over at alle desse hersens handukane tok opp all skapplassen var så stor at noko måtte gjerast. Då eg var på Åhlens ein dag gjekk eg meg på denne kvite korga. Denne kan eg bruke tenkte eg! Og dermed fekk eg handukane ut av skapet, og alt jentestæsjet fekk goood plass! :)

No er eg i full gong med å fornye gangen. Eg har ein plan om å få den litt meir koseleg enn den var. I all iveren var eg så dum at eg begynte å måle listene, så no må eg måle taket også.....litt meir arbeid enn eg hadde planlagt! Menmen, blir vel fint til slutt! :)


6 kommentarer:

  1. Meir plass e ihvertfall kjekt, Sonja!:)

    Vart ikkje det vel?? Fargane på handukane pønta litt opp:) 05.10 BK? DEEEET va tila det! :P

    SvarSlett
  2. Så lurt!! :) Koseleg blogg du har! Og så flink du er til å trekke om og male opp att!

    SvarSlett
  3. Hehe...jeg har vært sjuk..sto opp halv fem i natt for å få i meg litt mat.. og lese litt blogger...

    SvarSlett
  4. Takk for det Susanne! Liker din turkise sofa også! :) Moro med gamle ting:)

    BK: Huff, å vere sjuk e ikkje nåkke kjekt..God bedring da, Bente Kristin!

    SvarSlett