mandag 15. november 2010

EGENPRODUSERT (!!) hylle

Denne hylla er eg litt (veldig) stolt av. Eg har nemleg laga den HEILT sjølv! Denne laga eg på sløyden då eg gjekk på ungdomsskulen. Eg fann den igjen for nokre veker sidan då eg var heime på Lepsøya. Etter nokre strøk måling var den trekvite fargen borte, og den passa perfekt inn på kjøkkenet mitt. Berre for å skryte enda litt meir av mi EGENproduserte hylle; eg har ikkje brukt ein einaste spiker for å få den i saman! Tenk alt eg har kunna ein gong! ;)

Og når hylla kom på veggen fann eg endeleg ein plass til desse to bilda! Eg kjøpte dei for mange år sidan på Kremmerhuset, og dei fell framleis i smak. Men eg har liksom ikkje funne veggen dei har passa inn på før no...nøgd!

4 kommentarer:

  1. Ej e rett imponert Ingrid ;)
    Fin hylle :)

    SvarSlett
  2. Oi! Så flink du er da :)) Ønsker meg en sånn hylle jeg og..

    SvarSlett
  3. Haha..alt øss fekk lage me han Bjørkedal og han Magne du! Øss vart rett å slett eksperta;)

    SvarSlett
  4. BK og Vibeke: Takk! Vart rett overraska sjøl når ej fann att hylla å såg ka talent ej en gong he hatt..:P
    AM: Eksperta ja?? Måkjæ snakke;)

    SvarSlett