torsdag 18. november 2010

Prosjekt vinterstove

Slik vart vinterstova sjåandes ut etter ein liten innsats!
Tidlegare stod der ei spisestue, som no er flytta til andre enden av vinterstova.
Bokhylla og kommoden var mine aller første møbelkjøp. Eg kjøpte dei vel for konfirmasjonspengane mine om eg ikkje hugsar feil! Dei var opprinnelig trekvite. Eg valgte å måle dei svarte for å få litt kontrast mot den lyse veggen.

Til venstre: Dei gamle treknottane på kommoden vart bytta ut med glasknottar. Friska opp den svarte kommoden veldig!


Til høgre: Denne søte sukkerkrukka bruker eg som pynt på kommoden. Den kjøpte eg på Gjenbruk for et par veker sidan. Kjempe søt!



I bokhylla har eg fire stråkorger frå Jysk. I dei får eg lagra stoffrester, pledd og litt anna pjask. Att med planta ligger ein bunke "Alt om handarbeide"-blad. Dei fekk eg av mormor, og dei gamlaste blada er datert heilt tilbake til 80-talet. Mykje artige oppskrifter i dei skal eg fortelje!


Bordet kjøpte eg på Fretex for vel eit år sidan. Eg måla det også svart for å matche bokhylla og kommoden. På bordet bruker eg ein tallerken og eit tefat som "lysestakar". Eg fann det eine fatet på Gjenbruk og det andre på Fretex, og dei er av same sort! Flaks kallar eg det! ;)


På bordplata under bordet har eg lagt nokre gamle bøker, og pynta opp med ei søt lita skål frå Gjenbruk og eit grønt trefat frå Indiska.


2 kommentarer:

  1. Kor fint du he det ingrid:)

    SvarSlett
  2. He he, det he bjønt å komme sej ihvertfall;) Tusen takk!

    SvarSlett