søndag 28. november 2010

Adventskos!

Adventstida er så kooos! Eg elskar alt det tradisjonelle som følger med advent, og ikkje minst jula. Det blir så koseleg i leiligheta når eg får fram dei lilla og raude lysestakane, og får pynta med små nisser og engler. Her er nokre bilder:
















Over: Skjenken har eg pynta med både raude og lilla lys. Det raude skal vel ikkje fram før jula er her, men eg er så lite heime i jula at eg tjuvstartar litt ;)
Til venstre: Glassfat frå Kremmerhuset pynta med to raude lysestakar frå Bohus og ei plante. Dei to englane til høgre har eg kjøpt på Jysk



Ei lilla skål med mandariner høyrer med i adventstida!


Denne søte engelen fann eg på loftet heime på øya.

Lilla telyshaldarar frå Indiska ->



Til slutt: i anledning pynting-til-advent har eg flytta litt om på møblane på stova, og dermed fann eg plass til benken som måtte i boda for nokre dagar sidan. Jippi! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar