tirsdag 16. november 2010

Skrot? Finst ikkje!

Eg liker veldig godt å pusse opp gamle møbler. Ein finn mykje artig skrot på bruktbutikken.
Med litt måling og fantasi, kan skrot fort bli til flotte ting.



Eg har ikkje noko skikkeleg"før-bilde", berre eit "midt i-bilde".
Krakken var full i målingsflekker,
og hadde opprinneleg ein trist brunfarge.
Eg brukte ein svartfarge med litt glans i for at den skulle
"skinne som ein gammal skatt skal skinne"!



Den brune krakken har no blitt svart og lekker!
På lokket har eg brukt ein løpar som eg kjøpte på salg på Herlighet til 30 kr. Krakken blir i dag brukt som eit søtt lite hjørnebord :)

4 kommentarer:

  1. Flinke tausa mi!

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid! :) Å, so kjekt at du mæ he laga dej blogg! Utrula arti dette blogglivet ;)

    Mange fine ting heime me dej! :) Kjøm te å følge med bloggen din videre! So legg link på bloggen min ej! :)

    SvarSlett
  3. Hehe, takk mamma..:P

    Ja, ekjæ det kjekt vel, Julie?? Det e so artig å følge med på ka andre styra på med i heimane sine! Mykje fantasifulle sjele rondt om:)
    Ej he fulgt med på din blogg mæ, masse fint! Tenk å ha et heeeilt hus å få innrede! *Drøyme* Legg tej dej ej mæ! :)

    SvarSlett
  4. Kjempestili oppbevarings-/hjørnebord :D

    SvarSlett