tirsdag 21. desember 2010

Ny hylle! Og litt til....

Eg har hatt denne hylla liggande ei stund,
med ein plan om å henge den under spegelen som henger over sofaen.
MEN den har vore feil farge...
No har eg endeleg makka meg til å måle den svart!
OG hengt den opp!
No gjenstår det berre å finne bilder til å ha i rammene.....

Ein sommerfugel frå Indiska (eg har vore ivrig på Indiska i det siste...) henger på ei av rammene. Den er i same mønster som julekulene eg kjøpte der for eit par veker sidan.

Denne søte elefanten er ei "julekule" frå Indiska....litt for alternativt for eit juletre etter min smak, men på badedøra passa den fint!
Eg har visst dilla på elefantar for tida...

Sjå den tøffe elefanten! Kr 99 på Indiska. Fiiiiin! :)

Eg har vore å handla julegåver i dag òg! Hihihihi!
Desse Mizuno løpeskoa var på halv pris, og då kunne eg berre ikkje la dei stå igjen i butikken!
Mitt gamle par er utslitt altså.... ;)

2 kommentarer:

  1. Åh, den lilla elefanten var fin! Den må jeg ut å finne!! :) - Jeg har elefanter i hele leiligheten min, så det er jo en fin dilla å ha....
    God Jul, Ingrid:)

    SvarSlett
  2. Dei he masse elefanta på Indiska no! Sjå på julekulene deira, der va en tøff raud glitterelefant;)
    God jul til dej mæ Bente Kristin! :)

    SvarSlett