onsdag 8. desember 2010

Årets første sort i boks!


Då har eg fått baka årets første julekaker!
Maryland Cookies er ein favoritt, og er ein av dei 7 sortane kvart år.
Bortsett frå at det berre blir 3-4 sortar........;)
(Det skal etast også!)
Neste veke får eg besøk av nokre venninner for å spele julebingo,
ein fast tradisjon som vi starta med i fjor. Kjempe artig!
Så då må eg ha julekakene klar :)

Oppskrift Maryland Cookies:

(ca 20 stk)

75 g margarin

1,5 dl sukker

1 egg

2 dl kveitemjøl

1 ts vaniljesukker

1/2 ts salt

1 plate kokesjokolade (eg bruker litt mindre..)

100 g mandler

Rør smør og sukker luftig og lett, tilsett egget. Hakk mandlane og sjokoladen og ha i røra. Bland i resten av ingrediensane. Ha kakene på steikebrettet med ei spiseskei. Steik midt i omnen på 200 grader i ca 10 min. ENJOY!!

6 kommentarer:

  1. d va et utrula kult kakefat. . . slik vel ej mæ ha. .

    SvarSlett
  2. Åååå? Notert;)Skal ej tipse o synnøve om julegåve? :P

    SvarSlett
  3. Ej gle mej, Ingrid!
    Å ej he dessverre allereie kjøpt gåve tej dej Roy :)

    SvarSlett
  4. og d he ej m Roy.....

    SvarSlett
  5. Kjeksa blei kjempe goe ! Snerte å lage mæ va dei.
    Men kakefate va d værre me. Utsolgt... :(

    SvarSlett