mandag 10. januar 2011

Prosjekt lampe!

Eg er veldig glad i å grave tak i gammalt skrot, for så å prøve å gi skrotet ein ny "look".
For eit par månader sidan fann eg ein gammal lampe gøymt vekk i kjellaren heime hos foreldra mine.
Eg hadde den ståande i vinterhagen ei stund.
Det tar av og til litt tid før eg bestemmer meg for kva eg skal gjere med ting og tang.
Men det blir til slutt!

Slik såg lampen ut før.

Lampen vart måla grøn.

Og fekk ein ny lampeskjerm frå Bohus. Tada! Då var lampen er ferdig!

Grønfargen på lampen passer perfekt i lag med den grøne tapeten på skuffene, så der blir den nok ståande ei stund! Ah, det er så kjekt med gjenbruk! :)




3 kommentarer:

  1. trur oss må ha den tilbake ej..... :-)

    SvarSlett
  2. Ka slags måling du bruka på lampa da? Spraya du eller?:)

    SvarSlett
  3. Best å spraye, men på dinna brukte ej kost:) Å når du spraya bør du ver ute;)

    SvarSlett